Informativno

Upečatljivi trodimenzionalni natpisi

By September 3, 2015 No Comments

Istaknite natpis Vaše firme među ostalima, uz pomoć sledećih saveta.

Svrha reklame je da poveća svesnost javnosti o Vašem postojanju. Koji bolji način postoji od dobrog natpisa firme? Većina poslovnih natpisa su savršenih proporcija, pažljivo izbalansirani, nacrtani sa ukusom i perfektno usklađenih boja. Drugim rečima, potpuno predvidljvi i efkiasno ne vidljivi.

Pet najčešćih grešaka pri izradi natpisa firmi su:

  1. Truditi se da znak bude ne nametljiv ili elegantan
  2. Truditi se da uklopite znak, ili utopite u njegovo okruženje
  3. Jeftin natpis
  4. Postavljanje suvišnih informacija
  5. Postavljanje znaka suviše visoko. (Oči vozača su fokusirana na visinu vetrobrana. Niže postavljeni natpisi su bolji za gradsko okruženje. Visoki znakovi su bolji na autoputevima gde su vidljivi sa većih razdaljina.)

Dobri natpisi su uvek najiteresantniji deo okruženja u njihovoj blizini. Zato bivaju primećeni čak i kad prolaznici ne gledaju direktno u njih. Da li bi ste želeli takav natpis(znak)? Verovali ili ne, moguće je, nije jeftino i lako ali je moguće.

hollywood-sign

Uzmimo kao primer bela slova koja se protežu preko brdašca u južnoj Kaliforniji: HOLLYWOOD, prepoznatljiv u celom svetu. Da li ste znali da je natpis postavio agent nekretninama koji je hteo da identifikuje svoj projekat u predgrađu, Hollywoodland? Neće svi poslovni natpisi postati prepoznatljiva obeležija, ali neće štetiti ako se držimo sledećih osobina poslovnih natpisa koji su postali obeležija:

Dramatični su. Ovo se može pripisati sledećim činjenicama:

  • Preuveličani su.
  • Postavljeni na neobičnom mestu.
  • Trodimenzionalni.
  • Natpis Hollywood poseduje sve tri osobine.

Drugačiji su, u kontrastu sa sa njihovom okolinom su zbog:

  • Boje. Na primer, blještavo bela slova Hollywood nasuprot brdašca tamno braon ili zelene boje.
  • Načina postavljanja. Poznata slova Hollywood nisu na stubu ili tabli. Ona su individualna slova postavljena direktno na zemlji.
  • Kontekst. U njihovoj blizini nema ničega što bi odvraćalo pažnju od njih. Ili ako i postoji nešto u blizini, ono je upotrebljeno za postavku.

Nešto nije “u redu” sa njim. Da li ste ikada primetili kako slova Hollywood nisu u istom nivou, već se izdižu ili spuštaju sa terenom? To ga čini mnogo prepoznatljivijim.

Sumnjamo da su graditelji znaka Hollywood uradili te stvari namerno. Ali to je dalo određen efekt, iako je nešto od toga urađeno namerno. Da li imate hrabrosti i odlučnosti da namerno ponovite stvari koje su oni možda uradili slučajno? Ako imate, javnost će uskoro Vaš natpis koristiti kao referencu kada nekom objašnjavaju pravac i sl.

Ako možete da pređete preko ovih prepreka, voleli bi smo da vidimo Vaš fantastični novi znak kao obeležije.